i match - Traducere în română - exemple în engleză | Reverso Context

Adn- ul bazat pe meciuri

Compania are în plan să producă anual până la de milioane de doze din acest al doilea vaccin anti-Covid dezvoltat în India.

Numărul de Aur si prezența lui în ADN-ul uman

Anterior, vaccinurile bazate pe ADN au funţionat bine la animale, dar nu la oameni. Până în prezent, India a administrat peste de milioane de doze din trei vaccinuri aprobate spre utilizare - Covishield, Covaxin şi Sputnik V. Cadila Healthcare a spus că a derulat cel mai mare studiu clinic pentru vaccin în India de până acum, implicând Este şi prima dată, a susţinut compania, când un vaccin anti-Covid a fost testat pe tineri în India - cu o mie de persoane din grupa de vârstă 12 - 18 ani.

Rezultate promițătoare în tratarea cancerului

A treia fază-cheie a studiului clinic a fost derulată în perioada de apogeu al celui de-al doilea val de infecţii din ţară. Ca alte vaccinuri, cel bazat pe ADN, odată administrat, invaţă sistemul imunitar al corpului să lupte împotriva vicurului real.

Sâmbătă, 03 august

ZyCoV-D foloseşte plasmidele, care conţin informaţie genetică, pentru a duce serul între două straturi ale pielii. Plasmidele transportă informaţia către celule pentru a forma proteina-ţepuşă, pe care virusul o foloseşte pentru a se agăţa şi intra în celulele umane.

Gheorghiță: Vârful noului val va fi în septembrie, cu peste 1.

Cele mai multe dintre vaccinurile anti-Covid funcţionează prin instruirea corpului să creeze un fragment din proteina-ţepuşă pentru a determina sistemul imunitar al unei persoane să producă anticorpi şi să se înveţe să lupte cu virusul.

În Statele Unite, spre exemplu, sunt mai multe vacinuri pe bază de ADN aprobate spre utilizare, dar doar la animale, inclusiv unul pentru o boală a cailor şi unul pentru un cancer de piele al câinilor. Cele mai multe sunt dedicate tratării cancerelor şi o treime dintre ele, pentru HIV. ZyCov-D este şi primul vaccin al Indiei împotriva Covid administrat fără ac.

speed​​ dating clapham sâmbătă

El este administrat cu ajutorul unui dispozitiv, cu capăt de unică folosinţă, care utilizează un flux mic de fluid ce penetrează pielea şi duce serul către ţesutul corespunzător. Oamenii de ştiinţă spun că vaccinurile bazate pe ADN sunt relativ ieftine, sigure şi stabile.

prima parte a dating

Ele pot fi stocate la temperaturi cuprinse între -2C şi 8C. Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră zoella și alfie dating 2021. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie adn- ul bazat pe meciuri doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente news.

vandalii de internet dating superstuds rar